Træningsplan

12 ugers træningsprogram: målrettet dit aktuelle niveau

Pris:  900 DKK

Gratis online-sparring: Den første måned får du gratis online-sparring

Pris: 0 DKK

Hvem?

Træningsplan er for dig, der er på vej tilbage efter stress og gerne vil skrue op for din fysiske aktivitet. Der er gået mindst seks måneder, siden du havde det værst. Dine fysiske symptomer er forsvundet eller tæt på at være forsvundet. Psykisk er du i klar bedring. Du vil gerne begynde egentlig træning men har behov for hjælp til at strukturere og progrediere din træning hensigtsmæssigt, så du ikke overbelaster dig selv. Du er vant til at træne selv.

Vigtigt at vide inden vi begynder

Det er en forudsætning, at du har haft en individuel samtale, hvor vi har haft en grundig snak om din tilstand og forudsætninger. Hvis det er mere end tre måneder siden samtalen har jeg behov for 30 minutters opfølgningssamtale med dig over telefonen, inden jeg kan udarbejde træningsplanen.

Det får du

✓ En skræddersyet træningsplan på 12 uger baseret på dine ønsker og dit aktuelle stressniveau og træningstilstand.

✓ Programmet kan fx indeholde konditionstræning som fx cykling, cross og løb, pilates-inspirerede øvelser, stabilitetsøvelser, styrketræning på maskiner, gang, mv. Alt efter dit ønske.

✓ Information om, hvilke advarselslamper du skal være opmærksom på under og efter motion, så du undgår tilbagefald.

✓ Få svar på hvornår du bør lytte til advarselslamperne, og hvornår det er okay at fortsætte træningen.

✓ Retningslinjer for, hvordan du følger planen.

✓ Gratis sparring på e-mail den første måned.

Booking og betaling

Ring eller skriv for nærmere aftale eller få en uforpligtende snak om mulighederne.

Kontakt fysioterapeut Kim Selsø:

Anbefalede tilvalgsydelser

Efter samtalen kan du vælge at fortsætte din rejse tilbage til raskmelding på egen hånd. Du kan også vælge at benytte et af Stressfar.dks øvrige tilbud, som du kan læse mere om herunder:

Links

Relevante links om stress

Handelsbetingelser